piątek, 6 lutego 2015

Inspiracje - ozdoby pokoju

Witam <3

Mam dla Was dzisiaj trochę zdjęć różnych rzeczy, które zamierzam wykonać, by trochę ozdobić swój pokój ;) Może zrobię taki mały room tour? Piszcie co o tym sądzicie ;)


Bardzo lubię wszelkiego rodzaju lampki, a te wprowadzają taki bardziej nastrojowy klimat.


Już długo marzy mi się taki żyrandol. nie sądzicie, że daje super efekt?


Motyw galaxy jest bardzo popularny. Z tego powodu już niedługo powstanie takie dzieło u mnie ;)



Ci, którzy są ze mną najdłużej zapewne wiedzą, że jestem wielką fanką wszelkiego rodzaju świec <3


Każdy ma takie marzenia, o których nie wie nikt. Sądzę, że taki słoiczek to super sprawa :)


Mój pokój ozdabiają 2 plakaty w tym stylu. Kolejny by nie przeszkodził ;)


Jak każda dziewczyna mam dużo biżuterii. Choć nie wiem, czy to wszystko zmieściłoby się na takim jednym wieszaku.


Kolczyki: małe, duże, kolorowe, delikatne... Zawsze jeden gdzieś się zapodzieje. Więc lepiej je mieć zebrane w jednym miejscu.

Taki krótki post na dzisiaj spowodowany szkołą. Mimo, że jest piątek mam bardzo dużo do zrobienia by mieć wolny weekend ;)

Który pomysł podoba Wam się najbardziej? Co sądzicie o moim pomyśle?
Do następnego <3


7 komentarzy:

  1. Pierwsze dwie propozycje to chyba najlepsze, co można zrobić dla ozdobienia swojego pokoju! :D

    Koza z www.niewiernykoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żyrandol jest śliczny *o*
    I te lampki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampki i przeróżne świeczki to must have! Nic innego nie robi takiego nastroju :) Słoiczek z marzeniami też jest niezły, ostatnio nawet na Facebooku była akcja, żeby codziennie wrzucać do słoika/pudełka co dobrego przydarzyło się nam, może takie coś później odczytywać kiedy jest nam smutno i potrzebujemy jakiejś motywacji ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyrandol daje świetny efekt, ale w tak oświetlonym pokoju mogłabym spać tylko ze swoim facetem. Samej jakoś strach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam motyw galaxy, a ta ozdoba jest świetna! A co do żyrandola to po prostu brak słów ☺ Zrobił na mnie duże wrażenie i chciałabym mieć go u siebie w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że pokażesz nam to dzieło ^^
    Lampa daje świetny efekt, ale u mnie nie mogłaby wisieć przez dłuższy czas.
    I tak, zrób room tour :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK