wtorek, 3 lutego 2015

Podsumowanie wyników ankiety

Witam Was gorąco w pierwszym lutowym poście :)
Na wstępie chciałabym podziękować Wam za tak liczny udział w mojej ankiecie. Dzięki temu wiem już co Wam się podoba, co nie i co mogłabym zrobić, by ulepszyć mój blog. Przechodząc do sedna postu przedstawię i opiszę Wam odpowiedzi, których udzielaliście.


Jak możecie zobaczyć, większość moich czytelników to osoby poniżej osiemnastego roku życia. Jako siedemnastolatka cieszę się, że jest to własnie taka grupa odbiorców ponieważ jestem (prawie) pewna, że rozumieją to, o czym piszę ;)


Szkoda trochę, że tylko 4 osoby z moich 50 obserwatorów, udzieliło odpowiedzi :) Nie jest tak źle, skoro prawie 15 osób "anonimowych" wypełniło ten formularz.



To pytanie pokazało mi, jakie posty mam pisać najczęściej. Bo po co niby miałabym dodawać posty z samymi inspiracjami albo pisać o moich kosmetykach skoro wiem, że inne rzeczy bardziej Was ciekawią :)


Jestem bardzo zadowolona z odpowiedzi na to pytanie. Cieszę się, że uważacie że blog jest przejrzysty. Bardzo dużo czasu poświęciłam, by wszystko było tak, jak jest obecnie.

Znaczna większość z Was oceniła blog na cztery i pięć. Mam nadzieję, że odpowiadaliście zgodnie z waszym zdaniem, a nie po to by sprawić mi przyjemność :)

Jak widzicie, (raczej jak wiecie, bo to wy głosowaliście :)), najbardziej podobają się wam tematy postów i styl pisania. Bardzo urzekła mnie też odpowiedź "To, że piszesz z serca". Bardzo miłe <3

Kolejne pytanie dało mi trochę do myślenia. Jedna osoba podała dość szczegółową listę zmian. Dzięki temu wiem dokładnie co mam zrobić. Wnioskując po waszych odpowiedziach doszłam do wniosku że nie podoba się Wam nagłówek. Gdybyście mogli w komentarzu sprecyzować co Wam tam nie pasuje to będę wdzięczna :)

Jeszcze raz dziękuję Wam serdecznie za każdy głos w ankiecie :)
Zapraszam także na nowy fp bloga na facebook'u :)

8 komentarzy:

  1. Widzę swoje odpowiedzi i miło było wziąć udział w takiej ankiecie. :P Pozdrawiam! <3
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek byłby idealny gdyby nie przedostatnie zdjęcie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko fajnie, tylko że to jestem ja ;)

      Usuń
  3. Świetny blog, świetnie piszesz, powodzenia w blogowaniu.! :)
    http://przez-dziorke-od-klucza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nagłówek podoba, więc nie będę Ci mieszać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK