piątek, 20 lutego 2015

Współpraca z BPS

Witam Was po krótkiej przerwie.
Byłam chora, spędziłam 10 dni w łóżku z gorączką. Ale to żaden problem, gdy udało mi się nawiązać współpracę z Born Pretty Store. To amerykańska firma oferująca głównie kosmetyki i biżuterię. Napisałam do nich e-mail z czystej ciekawości, choć miałam taką maleńką malutką nadzieję, że się zgodzą ;)
No i udało się! Po 12 godzinach odstałam pozytywną odpowiedź. Pozwolili mi wybrać sobie 2-3 rzeczy z ich sklepu o łącznej wartości nie przekraczającej 10$. Wybrałam sobie dwa naszyjniki oraz cudną opaskę do włosów :)



(po kliknięciu w obraz nastąpi przekierowanie na stronę producenta)

Paczka powinna dojść w przeciągu miesiąca, więc spodziewajcie się za niedługo postu z dokładniejszymi opisami i zdjęciami ;) 

PS Gdy będziecie coś kupować, pamiętacje, że macie aż 10% zniżki ;) Musicie podać tylko kod WOKT10 ;)

Mam nadzieję, że ciszycie się z tego tak samo, jak ja ;) Czekam na komentarze z waszymi opiniami ;)

12 komentarzy:

  1. Cieszę się twoim sukcesem. Poważnie, nigdy nie cieszyłam się tak szczerze z niczyjej radości :)
    Weszłam we wszystkie trzy obrazki. Zmieniacz czasu czyste piękno *o*
    Opaska jest super, piórka tak samo, takie drobne cudeńka :')
    Bardzo mi przykro z powodu choroby, 10 dni z gorączką to jednak dużo, ale wow, masz pozytywną odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, za ten post!
      Znalazłam u nich to, czego szukałam już od wielu, wielu dni.
      Fajnie, że przyjmują naszą walutę XD

      Usuń
    2. Nie ma za co ;) To ja dziękuję za te miłe słowa otuchy :)

      Usuń
  2. Dobrze, że zdrowiejesz. :D Co do współpracy, to świetnie, że Ci się udało. ;) Na dodatek odpisali w krótkim czasie. Teraz tylko oczekiwanie na dostarczenie biżuterii. Naprawdę śliczną wybrałaś opaskę, a te naszyjniki, zwłaszcza pierwszy z nich wygląda po prostu pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Była jeszcze inna opaska, taka delikatniejsza, ale ta mnie po prostu urzekła <3

      Usuń
  3. No to Gratuluję współpracy :) :) :) a opaska no no przepiękna :) :) :) zazdro :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to świetnie , że udało ci się nawiązać z nimi współpracę. Mam nadzieję , że nie zapomnisz o tym , że blog ma być twoją pasją a nie tylko źródłem darmowych rzeczy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam o tym, pamiętam ;) Tą współpracę traktuję jako taką nagrodę za cięzką pracę, jako tai dodatek :)

      Usuń
  5. Wystarczyło do nich napisać i już mogłaś sobie coś od nich wybrać? ;o

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do nich z zapytaniem o współpracę. Opisałam tam swojego bloga, ilość obserwatorów, statystyki itp. W odpowiedzi podesłali mi link do strony i zapytali się czy wgl te produkty mi się podobają :) Odesłałam im linki do najładniejszych produktów, oni poprosili o adres i wysłali :)

      Usuń
  6. Łał, gratuluję współpracy :) i bardzo ładna jest ta opaska :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK