sobota, 7 marca 2015

Wyzwanie książkowe 2015

Hej :)
Jak zapewne wiecie jestem wielką fanką książek. Czytam zawsze i wszędzie. W szkole, w domu, czasem jak gdzieś idę to też czytam. Romans, dramat, sci-fi czy dokument? To nie robi różnicy. Z tego powodu postanowiłam zaangażować się w akcję "wyzwania książkowego". Zrobiłam to głownie po to, by poznać więcej nowych książek. Drugim powodem była chęć podsumowania całego roku na jednej kartce. Albo chęć posiadania satysfakcji z ilości przeczytanych książek. Sama już nie wiem.

Wracając do tematu: moje wyzwanie zawisło na mojej tablicy korkowej.

Nie, to wcale nie jest bałagan. To jest ARTYSTYCZNY NIEŁAD.
Jest na niej baaardzo dużo rzeczy, m.in. zdjęcia z wyjazdu na Mazury, ważne informacje, biżuteria i mini plakat. Jest tam też wiele moich prywatnych pamiątek. Znowu piszę nie na temat. Fajnie.


Wyznaczyłam sobie 25 celi, które zamierzam zrealizować. Inaczej mówiąc chcę przeczytać 25 książek o danych cechach.

Najciekawsze "wyzwania" (moim zdaniem) to:
- książka oparta na filmie
- tylko jedno słowo w tytule
- autor ma takie inicjały jak ja (W.K.)
- wydana w roku moich narodzin (1998)
- typowy romans
- autor pod pseudonimem

Postanowiłam też, że przeczytam ponownie różne sagi, które czytałam wcześniej, typu Harry Potter, Igrzyska Śmierci... Ogólnie te, które przeczytałam kiedyś, lecz chciałabym do nich wrócić ;)
Nie sadzę, by to było ciekawe/interesujące dla innych. Nie każdy lubi czytać tak jak ja :)

W następny weekend powinien pojawić się post o wiosennym DIY. Możliwe, że ukaże się także post o produktach, które otrzymam w ramach współpracy z BPS :)

Lubicie czytać? Może też macie swoje prywatne wyzwanie książkowe? 


3 komentarze:

  1. Dużo tego, powodzenia :)
    Ja bardzo chciałabym wrócić do Igrzysk, ale postanowiłam najpierw przeczytać z 20 nowych ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Ja chyba też zrobię coś takiego ;-) polecam książki Ricka Riordana... ;-) Bardzo je lubię. Jeśli słyszałaś kiedyś o Percy'm Jacksonie to właśnie jedna z jego książek :-) Teraz czytam Kroniki Rodu Kane. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kroniki juz czytałam, były świetne :) Percy'ego jeszcze w rękach nie miałam :)

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK