wtorek, 7 kwietnia 2015

Trochę organizacji

Witajcie,  
Od jakiegoś czasu wieje tu pustkami. Straciłam wenę do pisania postów, za to coraz częściej dopisuję fragmenty mojego opowiadania. Głupi początek, jeszcze raz. Dawno mnie tu nie było. Dawno nie napisałam i nie dodałam nowego postu. Jestem w klasie matematyczno-fizycznej, a biorąc pod uwagę, że nie jestem dobra ani z matematyki ani z fizyki to mam strasznie dużo na głowie. Czyli typowa wymówka. Między kolejnymi zadaniami z matematyki zaczęła powoli nadchodzić wiosna. No i były święta. Wracając do wiosny - dla wielu ludzi jest to czas zmian. Dla mnie też. Postanowiłam uaktualnić swoje postanowienia noworoczne (nie wytrzymałam nawet miesiąca tak nawiasem mówiąc) i obiecałam pewnej osobie osiągnięcie celu słowem HARCERZA. To taka obietnica,której sumienie nie pozwala mi nie dotrzymać - jestem harcerzem od 4 lat i jest to dla mnie bardzo ważne. Więc może teraz się uda.


W ciągu kilku najbliższych dni pojawi się post o współpracy z Born Pretty Store < pisałam o tym TUTAJ >. Będą zdjęcia produktów, które otrzymałam oraz ich recenzja. Pamiętajcie, gdy będziecie coś kupować, podajcie kod WOKT10, otrzymacie wtedy 10% zniżki na całe zakupy..


Mam nadzieję, że przeczytaliście cały post. Fajnie by było, bo wiem, że nie pisałam tego "tak o sobie". 
Chciałabym też zrobić taki post o sobie, bo (chyba tak jak każdy) zmieniłam się, i to bardzo. Piszcie śmiało w komentarzach co chcielibyście o mnie wiedzieć :)

3 komentarze:

  1. masz zamiar stworzyć nowego bloga i tam publikować swoje opowiadanie? Chętnie bym je kontynuowała w wersji komputerowej:) Masz świetny pomysł i warto byłoby go wykorzystać i pokazać innym:) K.S.:) Jak chcesz, to możesz wejść na mojego bloga, o którym Ci mówiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie masz dużo na głowie... Nie moge sie doczekac kolejnego posta

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielisz się kiedyś opowiadaniem?
    Mogłabyś zrobić jakiś tag z rzeczami, których o Tobie nie wiemy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK