środa, 15 kwietnia 2015

Wiosno przyjdź!

Czy tylko mi już zaczął przeszkadzać brak słońca, konieczność chodzenia w kurtkach i szalikach? To, że nie można założyć wyczekiwanych już krótkich spodenek? Albo sandałów? Chyba każdy czeka aż będzie ciepło, ładna pogoda. Wtedy można pójść nad wodę, zrobić klimatyczne ognisko... A teraz? Wyjdziesz rano do szkoły w kurtce - zamarzasz z zimna, a jak wracasz do domu to chciałbyś zdjąć z siebie wszystko byle by było chłodniej. Ktoś kiedyś powiedział, że pogoda jest kobietą, więc nie może się zdecydować. W takim wypadku stwierdzam, że nawet ja, JA jestem bardziej zdecydowana. Więc może w końcu wybierze tę dobrą opcję i pozwoli nam na trochę radości? 


W poprzednim poście pisałam o moich postanowieniach na nowy rok, od tygodnia udaje mi się je regularnie wykonywać, więc jest moc :) Chciałabym Was też poinformować, że najprawdopodobniej nie będzie na blogu postów w przeciągu 20 czerwca - 30 lipca. Mam w tym czasie czterotygodniowy wyjazd do sanatorium oraz obóz ;)

Co sądzicie o nasze "pięknej" wiośnie? Czekam na komentarze :)

3 komentarze:

  1. Ekhm... zostawiasz nas na ponad miesiąc, wiesz? ;-;
    Było kilka super dni, ale ta zmienność już mnie dobija, niby ładnie, ale jak zawieje, to czuć grudzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tydzień na pewno, możliwe że w sanatorium będę miała WiFi, to posty będą :)

      Usuń
    2. No to supi, tydzień mogę Ci dać XD

      Usuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK