środa, 6 maja 2015

Biżuteria od BornPrettyStore

Dzisiaj postanowiłam napisać Wam o rzeczach, które otrzymałam od BornPrettyStore. Ogólnikowo wspomniałam o nich we wcześniejszych postach, dzisiaj jednak chciałabym opisać je dokładnie dodając moje zdjęcia. No to zaczynamy!


Tutaj są wszystkie rzeczy: opaska z listkami, naszyjnik z piórkami oraz naszyjnik z klepsydrą. 


OPASKA DO WŁOSÓW
KLIK  2,49$ [2,24$]



Składa się z sześciu metalowych elementów - gałązek, na każdej jest pięć listków. Jest złota, super nadaje się na co dzień czy na jakąś uroczystość. Jest metalowa, a jej małe elementy sprawiają, że włosy się o nią zahaczają - jedyna jej wada.


NASZYJNIK Z PIÓRKAMI 
KLIK 2,99$ [2,69$]


 Jak za tę cenę to zasługuje na szóstkę! Jest solidnie wykonany, nic się nie zahacza i bardzo efektownie wygląda. Jego długość jest idealna, a piórka dodają uroku. Serdecznie polecam!


NASZYJNIK Z KLEPSYDRĄ
KLIK 2,32$ [2,09$]



Łańcuszek, trzy kółka połączone ze sobą, malutka klepsydra z piaskiem i angielski cytat - połączenie idealne. Tylko jak dla mnie to łańcuszka jest trochę za mało - naszyjnik kończy się około 3 centymetrów pod obojczykami. Ze względy na jego rozmiary wolałabym, by był trochę dłuższy. Skojarzył mi się z Harrym Potterem (a jestem jego wielką fanką), więc od razu się na niego zdecydowałam. 


Podejmując współpracę z firmą BornPrettyStore oprócz produktów otrzymałam również kupon zniżkowy na 10%! Przy robieniu zakupów należy podać kod WOKT10, wtedy od całkowitego koszty waszych zakupów odliczą część. Osobiśćie uważam to za bardzo miły gest z ich strony. 


Muszę też dodać, że na paczkę czekałam prawie pięć tygodni - leciała do mnie z Singapuru, nie ma co się dziwić, że tyle to trwało. więc jeśli ktoś z Was będzie coś zamawiał od nich, to nie przejmujcie się długim czasem oczekiwania na przesyłkę ;)

W następnym poście o tej współpracy pokażę Wam, jak ta biżuteria się prezentuje.
 Tymczasem - bywajcie!

13 komentarzy:

  1. Chciałabym zobaczyć tą opaskę na głowie, może stworzysz jakąś stylizację? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikane oczywiście :>
      Również chciałabym zobaczyć tą opaskę na głowie, więc popieram koleżankę wyżej.
      Zmieniacz czasu kusi ^^

      Usuń
  2. też niedawno zaczęłam współpracę z nimi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna biżuteria, ta opaska jest cudowna!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te naszyjniki wyglądają pięknie na tobie Weronika, a opaska jest cudowną ozdobą na każdą okazję i dobrze się prezentuje na włosach

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż nie przepadam specjalnie za Harry'm Potter'em więc naszyjnik raczej mi się z nim nie kojarzy, ale trzeba przyznać, że jest cudny! Zaczynam się nawet zastanawiać, czy sobie nie kupić takiego, albo tego z listkami (bo opaskę, choć wspaniała, nwm czy będę nosić)...

    OdpowiedzUsuń
  6. Współpraca z nimi to czysta przyjemność ;) Mają naprawdę przepiękną i dobrej jakości przede wszystkim biżuterię ;)
    Jeśli zainteresuję Cię blog o kolekcjonerstwie autografów to serdecznie zapraszam ;) Będzie mi szalenie miło ja pozostawisz po sobie komentarz ;) autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy od nich zamówiłaś :) Najbardziej spodobała mi się opaska. Miałam przyjemność współpracować z tą firmą i rzeczy bardzo mi się podobały :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne biżuteria :) http://blogkamili93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. opaska do włosów MEGA uwielbiam takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna biżuteria :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Opaska jest bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post :) keep in touch :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK