piątek, 1 maja 2015

Co u mnie?

Hej ;)
Przez ostatni tydzień byłam u dziadków na Śląsku. Bardzo dawno się z nimi nie widziałam, a okazja do wyjazdu też nie była jakaś bardzo wesoła. W końcu żadna rocznica śmierci nie jest wesoła. Każdy z Was wie jak to jest jeździć do babci: "Może głodna jesteś? A może kanapki ci zrobić? Przecież taką chudzinką jesteś." Każdy to zna. Więc pół dnia jadłam, drugie pół spędzałam na oglądaniu filmów. Między innymi Szybcy i wściekli - 6 części- Pacific Rim i Zielona Miła. Czy wiedzieliście że ona powstała na podstawie książki Stephena Kinga? Szkoda, że wcześniej tego nie wiedziałam. Wracając do tematu, zrobiłam sobie mega zapasy kosmetyków.


Z koleżanką na wycieczce we Wrocławiu
 W moje ręce trafiły głównie kosmetyki z kolekcji Ziaji - Liście Manuka (najlepsze do każdej cery, polecam)  oraz lakiery do paznokci czy nowa kredka do oczu. Jeśli chcecie to mogę o tym napisać w osobnym poście :) Mój brat, z którym tam pojechałam, zabrał mnie do jednej z największych galerii handlowych w Polsce - Silesia w Katowicach. Naszym głównym celem był Cropp skąd wyniosłam dwie bluzki. Ale moja babcia znalazła inne fajne sklepy w Mysłowicach (tam właśnie byłam) i dostałam kolejne dwie bluzki i sukienkę. Tak, sukienkę. Chyba już wszyscy wiedzą, że nie lubię chodzić w sukienkach, ale doszłam do wniosku, że warto to zmienić :) Wróciłam w nocy z wtorku na środę. Opuściłam dwie zbiórki harcerskie i strasznie nad tym ubolewam. Ale cóż, siła wyższa. Nie robiłam żadnych zdjęć, ale i tak mam się czym pochwalić.

Kiedyś, chyba na Boże Narodzenie pisałam Wam, że kolekcjonuję autografy. I wczoraj przyszedł do mnie list z kolejnymi sześcioma. Polscy skoczkowie narciarscy dołączyli do kolekcji. Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Klemens Murańka, Janek Ziobro i Krzysiek Miętus ❤ Dzień przed planowanym wyjazdem do dziadków byłam na wycieczce klasowej we Wrocławiu. Było super! Rynek, Uniwersytet, Zoo i Galeria Dominikańska - połączenie idealne. Mam trochę zdjęć, poobrabiam je i wrzucę tutaj :) 
Tymczasem zmykam szykować się na jutrzejszy majówkowy wyjazd na żagle pod Zgorzelec. 

Bywajcie ❤

Ps Trzymam kciuki za wszystkich tegorocznych maturzystów :) Wiem, że dacie radę ❤

2 komentarze:

  1. Naprawde super Blog.Podoba mi się twój optymizm i pisanie prosto od serca. A tak poza tym z wcześniejszych postów zabaczyłam że mieszkasz w Bloesławcu który jest blisko mnie :) Napisz później z konta ale narazie nie mogę - Nieznane imię

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, nie za wesoły powód. Kosmetyki z Ziaji są super, ostatnio tylko ich używam. Zazdroszczę autografów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK