wtorek, 19 maja 2015

Drugie urodziny bloga!

Myśleliście czasem, ile zmieniło się w ostatnim czasie? W ciągu ostatniego roku? Dwóch? Kiedyś, dokładnie rok temu pisałam podobny post. Prawie taki sam. Bo okazja jest przecież taka sama! Drugie urodziny bloga! Co on mi dał? Czy mnie zmienił?



Z całą pewnością mogę stwierdzić - tak! I to bardzo! Wcześniej byłam bardzo nieśmiała, zamkniętą w sobie nastolatką, która boi się cokolwiek powiedzieć. A teraz? Teraz nawijam non-stop! Właśnie tego nauczyło mnie blogowanie - wypowiadania się na różne tematy. Nawet o głupiej pogodzie, albo o szkole. Nauczyłam się też obrabiać zdjęcia, nabrałam pewności siebie i otwartości. Staram się przed Wami niczego nie ukrywać, jeśli o czymś już piszę, to piszę wszystko, co o danej rzeczy myślę. Wyrażanie swoich myśli też było dla mnie trudne, lecz teraz wiem, że to moje zdanie i nikt/ nic nie będzie go zmieniało.

Dzięki blogowaniu znalazłam wiele blogów, które odwiedzam na bieżąco, na przykład blog Arlandii, Daquerre, Radka, Oli czy Mai. Są to interesujące blogi prowadzone przez naprawdę świetne osoby. Najbardziej jednak polubiłam Martę aka Arlandię. Mam nadzieję, że to czytasz - dziękuję ci, że jesteś :)



Przez te dwa lata udało mi się nawiązać dwie współprace - jedną z AllePaznokcie, a drugą z BornPrettyStore. Dla każdego bloggera nawiązanie kooperacji jest niezwykłym osiągnięciem. Żeby było mało, to właśnie dzisiaj, dzisiaj przyszła do mnie wygrana rozdania od Oli z bloga Makijaż na każdąkieszeń.


Naprawdę się cieszę, że udało mi się tyle osiągnąć. I, przede wszystkim, tyle w sobie zmienić. Dwa lata to niby tak długo, lecz minęło niczym mrugnięcie oczami. To wszystko to taki mały przerywnik w codziennym życiu, który pozwolił mi osiągnąć rzeczy, za które nawet bym się nie wzięła.


Pamiętajcie o konkursie-rozdaniu organizowanym razem z BornPrettyStore!


1 komentarz:

  1. Jejku, naprawdę nie wiesz, jak wielką radość mi dziś sprawiłaś ;')
    Gratuluję wygranej i współprac i w ogóle tego, że tyle już tutaj jesteś i obyś była jeszcze dłużej :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK