środa, 13 maja 2015

Konkurs - rozdanie!

UWAGA!!! UWAGA!!! UWAGA!!!
Nastapiła pewna zmiana, więc WYDŁUŻAM OKRES ZGŁASZNIA SIĘ AŻ DO 15.06!!!
Wielkimi krokami zbliżają się drugie urodziny bloga. Z tego powodu firma BornPrettyStore zgodziła się sponsorować rozdanie biżuterii na moim blogu. Zaoferowali mi nagrody dla trzech zwycięzców! Całe rozdanie odbędzie się w formie losowania, lecz jest jeden warunek - musi wziąć udział minimum 15 osób! Wierzę w Was, dacie radę!
Nagrodą jest........ naszyjnik od BornPrettyStore!


Tak jak widzicie na zdjęciu - do wyboru jest pięć kolorów. Zwycięzcy sami zadecydują, który dostaną!


Aby wziąć udział musicie (za każde wykonane zadanie jest jeden los - im więcej losów, tym większa szansa na wygraną!):
- zostać obserwatorem bloga
- zaobserwować na Instagramie profil @bpsfashion (jeśli ktoś nie posiada Instagrama to polubić stronę bornprettystore na Facebooku)
- skomentować ten post, bądź post konkursowy na Facebooku
- publiczne udostepnienie postu o konkursie na Facebook'u

Na zgłoszenia w formie komentarza czekam od dzisiaj, tj. 13.05 do 31.05. Wyniki podam maksymalnie 3 dni od daty zakończenia konkursu.

Mam nadzieje, że jesteście zadowoleni z rozdania. Ja jestem, i to bardzo. Może to dlatego, że za tydzień będą drugie urodziny bloga! Kończąc - serdecznie zapraszam do udziału!

REGULAMIN:
1. Organizatorami konkursu są http://all-in-one-98.blogspot.com/ oraz firma BornPrettyStore.
2. Sponsorem wszystkich nagród jestem ja oraz firma BornPrettyStore.
3. Konkurs trwa od 13.05 do 31.05.2015r.
4. Wyniki rozstaną ogłoszone maksymalnie 7 dni po zakończeniu konkursu na blogu i na facebooku. 
5. Zwycięzca zobowiązany jest do wysłania danych do wysyłki na adres: wercia10234@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na fanpage na facebooku.
Na wiadomość czekam do 3 dni, w przypadku braku kontaktu nagrody trafią do innej osoby. 
6. Blogi stworzone do rozdań nie będą brane pod uwagę. 
7. Zwycięzcy zostaną wybrani w drodze losowania. 
8. Koszty wysyłki pokrywa firma BornPrettyStore.  
9. Nagrody przewidziane są dla 3 osób.
12. Nagrody są nowe i nie podlegają reklamacji.
13. Jako organizator konkursu zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
14. Rozdanie nie odbędzie się jeżeli nie będzie dwudziestu  zgłoszeń.
15. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

4 komentarze:

  1. Yay, zdobędę Ci te 20 osób, zobaczysz!
    Obserwuję bloga, na Instagramie już także, skomentowałam zwykłym "Powodzenia", ale chyba może być, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na razie odpuszczam, bo niepotrzebny mi ten naszyjnik, a pewnie komuś się bardziej przyda ;)
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z propozycjami sukienek na mój bal, poklikasz w linki? będę wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje bloga, na instagramie, komuntuje ten post :*

    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję bloga, udostępniłam post na FB, polubiłam stronę Bornprettystore na FB i komentuję ten post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK