środa, 27 maja 2015

Szóste miejsce w Polsce?!

  W czwartek byłam na wycieczce w Szczecinie. W sumie wycieczką to raczej ciężko byłoby nazwać, ale mniejsza o to. Pojechałam tam na ogólnopolski finał konkursu marynistycznego organizowanego przez Ligę Morską i Rzeczną. 



Cały konkurs był pod hasłem "Młodzież na morzu". Taka też była tematyka pytań - ludzie morza, żaglowce, Marynarka Wojenna, geografia mórz i oceanów. Tygodnie przygotowań, godziny spędzone nad materiałami - nie poszło na marne. W końcu razem z koleżanką zajęłyśmy szóste miejsce! Po zsumowaniu naszych wyników okazało się, że poszło nam lepiej niż uczniom szkół morskich! Byłyśmy bardzo zadowolone!



 W końcu to prestiż, dyplom i puchar jednocześnie. Odbierając nagrodę miałam okazję zamienić słowo z rektorem wydziału nawigacji w Wyższej Szkole Morskiej - mam nadzieję mojej przyszłej szkoły. Dowiedziałam się też, że w dniach 12-15 czerwca w Szczecinie odbędzie się finał The Tall Ships Races, czyli finał regat wielkich żaglowców. Pisałam Wam o finale z 2013 roku. (Wtedy wybrałam się tam jako uczestnik obozu żeglarskiego.) Pojawi się tam najprawdopodobniej jeden z największych szkoleniowych żaglowców świata - rosyjski s/y Siedow. Lecz prawie 400 kilometrów z domu do Szczecina nie jest mi na rękę... 




Wyższa Szkoła Bankowa ufundowała uczestnikom konkursu rejs po porcie, w trakcie którego podziwialiśmy stocznię remontową i główną, budynki Akademii Morskiej oraz cały kompleks Wałów Chrobrego. Bardzo miło ze strony organizatorów. Oprócz tego wozili nas autobusami turystycznymi po mieście.










Po rejsie i ogłoszeniu wyników przyszedł czas na galerię. Naszym celem była Galaxy. Oczywiście zaczęłyśmy szukać Starbucks’a, ludzie nas wkręcali, że jest tu, obok. Wkręcali, czyli Starbucks’a nie było. Ale znalazłyśmy Columbus Coffee. Jeśli tam będziecie - bierzcie tylko „double chocolate coffee”. To chyba najlepsza kawa jaką piłam! Polecam!



Miałyśmy już spotkanie z dyrektorem w sprawie tego konkursu. Były gratulacje i pamiątkowe zdjęcie :)

 Mam dla Was jeszcze jedną wiadomość! Wydłużyłam czas zgłaszania się w konkursie-rozdaniu organizowanym razem z bornprettystore! Macie dodatkowo dwa tygodnie na zgłoszenie się! Więc kto jeszcze sie nie zgłosił - zapraszam!!!


W następnym poście przybliżę Wam postać Oli, która zgłosiła się do projektu "Wspieranie Młodych Bloggerów"! Czekajcie z niecierpliwością!

4 komentarze:

  1. Gratuluję tak wysokiego miejsca! Na pewno dostaniesz się do tej szkoły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Życzę dostania się do wymarzonej szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujęęęęęę<3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam na facebooku :3
    Gratuluję! :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK