środa, 10 czerwca 2015

#WMB - Ola z makijaz-na-kazda-kieszen.blogspot.com

Witajcie!
Dzisiaj mm dla Was kolejny post z serii "Wspieranie Młodych Bloggerów". Tym razem będzieci mieli okazje poznać Olę oraz jej blog.
Zanim przejdę do sedna postu przypominam o konkursie! Do wygrania jest jeden z 3 naszyjników ufundowanych przez firmę BornPrettyStore! Zapraszam serdecznie!!!




"Witajcie!


Mam na imię Ola i mam 23 lata. Obecnie robię magisterkę z pedagogiki i pracuję jako barmanka, ale moją największą pasją jest makijaż. W lutym tego roku podjęłam decyzję o założeniu bloga, żeby móc dzielić się z innymi tym, co kocham. Nie mam wykształcenia kosmetycznego, choć planuje je zrobić jak tylko skończę studia. Nie mam też profesjonalnego sprzętu fotograficznego, przez co zdjęcia nie są rewelacyjnej jakości. Ale radzę sobie tym, co mam i póki co wychodzi mi to całkiem nieźle :)
Ideą mojego bloga, oprócz pokazywania makijaży oczywiście, jest wyszukiwanie tanich, a wartych uwagi kosmetyków. Są to głównie produkty łatwo dostępne, drogeryjne. Chyba żadna z nas nie lubi przepłacać, a skoro za niewielkie pieniądze można kupić coś na prawdę dobrego, to czemu by tego nie wykorzystać? :) Dlatego, szukam, sprawdzam, testuje i piszę! Mój blog zatem przeznaczony jest zarówno dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z makijażem, jak i tych, które malują się od dawna, ale nie lubią wydawać fortuny na kosmetyki. Znajdziecie u mnie wiele makijaży, niektóre z nich opisane krok po kroku, metamorfozy makijażowe oraz wiele recenzji różnych produktów. No i oczywiście rozdania! :) Od powstania bloga były już 2 i na pewno będą się pojawiać kolejne. Bo lubię dzielić się tym, co sama lubię używać! 
Co do makijaży, sama dopiero się uczę i daleko mi jeszcze do pełni profesjonalizmu. Ale dzięki moim kochanym czytelniczkom mam motywację, żeby każdego dnia ćwiczyć, próbować i tworzyć coraz to nowe malunki. To, że sama się dopiero uczę sprawia, że maluje makijaże proste, które same możecie łatwo odtworzyć. No ale wiadomo, że człowiek uczy się całe życie i wiem, że jak długo będę malować, tak długo będę uczyć się ciągle czegoś nowego :)
Mimo, że blog ma dopiero 4 miesiące, udało mi się zdobyć już troszkę czytelników. Jednak wiadomo, że im nas więcej tym lepiej, dlatego zapraszam Was kochane do mnie. Może akurat spodoba Wam się to, co tworzę i zostaniecie ze mną na dłużej. Byłoby mi bardzo miło :)

Moja twórczość:













Resztę możecie zobaczyć na blogu: http://makijaz-na-kazda-kieszen.blogspot.com/
Oraz na moim FanPage na Facebooku: https://www.facebook.com/makijaznakazdakieszenblog 

Zapraszam do polubienia strony i obserwowania bloga :) 
Będzie mi na prawdę bardzo miło i dołożę wszelkich starań, żebyście się ze mną nie nudziły :)

Dodatkowo dziękuję Weronice, za możliwość wzięcia udziału w projekcie :) 

Pozdrawiam serdecznie,
Ola :)"


Ola jest drugą osobą, której przydaje się mój projekt. Zapraszam serdecznie każdego do zapoznania się z tą zakładką, może ktoś się przyłączy? 

Pamiętajcie o konkursie! 
Do następnego!

5 komentarzy:

  1. Jezu, robisz przepiękne makijaże! Zazdroszczę talentu.
    fashionlollipoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie pomalowane oczy ! :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, dla mnie to coś całkowicie obcego, podziwiam Cię, naprawdę świetne :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK