czwartek, 11 czerwca 2015

Wzór do naśladowania

Czy jestem wzorem do naśladowania? Czy robię coś takiego, co chcieliby robić również inni?

Ktoś kiedyś powiedział mi, że chciałby być taką osobą jaką jestem ja. " Odważna, pomocna, przyjacielska... A przede wszystkim poświęcająca większość swojego czasu innym... " Niezmiernie miło było mi słuchać tych słów. Ale czy taka jestem naprawdę? Mi samej jest ciężko to ocenić, lecz w 100 % zgadzam się z drugą częścią. Zawsze znajdę czas dla innych. Często w komentarzach czytam, że mój blog jest świetny, że inni blogerzy chcieliby, żeby ich blogi były takie jak mój. Dużo pracy, czasu i wysiłku poświęciłam, by był taki jaki jest. Lecz blogowanie i zachowanie to nie wszystko. Jest jeszcze harcerstwo i żeglarstwo - moje dwie największe pasje. Obie uczą wytrwałości, wybywania się lęków i zdobywania pewności siebie. Harcerstwo pozwala na pomoc innym, odnalezienie prawdziwego siebie w świecie obłudy i kłamstwa. Utrzymuje w ryzach dobrego zachowania. A żeglarstwo? Żeglarstwo nauczyło mnie stanowczości, wiary w swoje możliwości i spełniania marzeń. Wszystkich. Co do jednego. Wszystkie moje pasje, wszystko, co mnie spotkało, czy mnie otacza ukształtowało mnie we właśnie tą osobę, którą jestem. W osobę godną naśladowania.

~~~~~~~~~~
Post powstał w ramach konkursu organizowanego przez Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci na Facebooku.
~~~~~~~~~~

A Wy? Jak myślicie? Jesteście wzorem do naśladowania?

4 komentarze:

  1. Hej! Zostałaś nominowana do LBA, więcej informacji na moim blogu: jellysmoke00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz za nieobecność, ale już się melduję!
    Niby taki lekki temat, ale poszłaś głębiej, super :>
    Podoba mi się to podejście, że jest się wzorem, a nie jakieś depresje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaden ze mnie wzór, ciągle tylko próbuję upodobać się innym i nic...
    Ale myślę, że powinnam sama się na kimś wzorować. Na przykład na Tobie! Jesteś super! I uwielbiam twój blog! Powodzenia w realizacji swoich postanowień!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klub milosniczek pięknych paznokci organizuje teraz równeiż konkurs związany z wzorem do nasladownia - może też weźmiesz udział? https://www.facebook.com/klubmilosniczekpieknychpaznokci/photos/a.282628315251447.1073741828.271390773041868/466562290191381/?type=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK