środa, 14 października 2015

Witam ponownie!

Witajcie!
Ostatnimi czasy wiele się u mnie działo. Jeszcze nie podzieliłam się z Wami zdjęciami z obozu, na którym byłam na wakacjach. W sierpniu moja kuzynka miała wesele, potem zaczęła się druga klasa mat-fizu, zbiórki harcerskie, a w sobotę miałam półmetek! W międzyczasie wygrałam w konkursie fotograficznym i byłam w szpitalu.

Wszystko to niesie ze sobą dużo obowiązków, wymaga więcej czasu, lecz mimo wszystko postaram się pisać częściej. Przygotowuję dla Was post o moich ulubionych kosmetykach, serię DIY oraz serię o środowisku. Tak, środowisku. To bardzo ważny temat, warto go poruszyć. Wpadłam też na pomysł dodawania co jakiś czas postów o tym, co u mnie, jakieś wydarzenia, projekty, uroczystości. Co wy na to? Mam jeszcze w planach zmianę wystroju bloga, oczekujcie zmian!

Podrzucam Wam trochę zdjęć i mini-sesji (gdy jeszcze było ciepło, za oknem nie padał deszcz, a czapki i szaliki nie były potrzebne). Zachęcam do oglądania i komentowania!












3 komentarze:

  1. Ale Ci ślicznie ombre wyszło *o*
    Miło Cię znów widzieć i mam nadzieję, że dodasz te serie już niedługo, szczególnie ciekawi mnie ta o środowisku, bo temat faktycznie ważny, a rzadko (jeśli nie nigdy) spotykany na blogach c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK