sobota, 12 grudnia 2015

Współpraca z Sophiebutik.pl

Witam!
W dzisiejszym poście pokażę Wam produkty,  które otrzymałam w ramach współpracy z internetowym sklepem Sophiebutik.pl . Jest to polska firma prężnie rozwijająca się od 2013 roku. W swojej ofercie posiadają odzież, dodatki, bransoletki oraz zegarki. Właśnie w tych ostatnich zakochałam się po uszy! Każdy znajdzie coś dla siebie i będzie zadowolony produktem przez długi czas!
Z asortymentu Sophiebutik.pl pozwolono mi wybrać dwa produkty. Zdecydowałam się na beżowo-złotą bransoletkę oraz pasujący do niej zegarek, także beżowy. 



 Zegarek kosztuje 29,99 zł. Posiada stosunkowo długi pasek (23 cm). Tarcza zegarka również jest duża i pięknie prezentuje się na nadgarstku. Godziny zapisane są pod postacią cyfr rzymskich, co w połączeniu z delikatnością całej tarczy oraz skórzanego paska tworzy niesamowitą całość. 
Zegarek jest bardzo elegancki. Nadaje się na specjalne wyjścia, okazje, jak i na codzienne spotkania, wyjście do szkoły lub pracy.



Bransoletka kosztuje 14,99 zł. Składa się eleganckiego sznurka wokół którego owinięty jest "pleciony łańcuszek". Całość dopełniają swobodnie zwisające cieniutkie łańcuszki. Jak dla mnie,  bransoletka jest troszkę za długa. Mam szczupłą rękę, więc 20 cm to odrobinę za dużo. Jest to jedyny minus. Pięknie prezentuje się na ręce, może być noszona "solo", jak i z inną biżuterią, bądź z zegarkiem.



Połączenie delikatnej, romantycznej wręcz bransoletki z pięknym zegarkiem prezentuje się niesamowicie. Rzuca się w oczy, lecz nie jest intensywne, jaskrawe. Zapewne większości osób się spodoba. Obydwa produkty posiadają bezpieczne i solidne zapięcia zapewniające komfort i swobodę noszenia.



Uważam, że jest to idealny pomysł na zbliżające się święta. Sklep Sophiebutik.pl ma w swojej ofercie również artykuły skierowane do mężczyzn, którzy coraz częściej sięgają bo bardziej eleganckie zegarki.
Zapraszam do zapoznania się z ich ofertą!

Kończąc, chciałabym serdecznie podziękować Sophiebutik.pl za nawiązanie tej współpracy. Dzięki niej wiem, gdzie szukać idealnych prezentów dla bliskich.

Co sądzicie o tych produktach? Jak Wam się podobają? Mam nadzieję, że przekonałam Was, że niska cena nie zawsze wiąże się z niską jakością!

Do następnego :)

4 komentarze:

  1. Niesamowite połączenie! Zegarek jest naprawdę ładny i rzeczywiście dobrze wygląda w połączeniu z bransoletką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK