sobota, 18 marca 2017

Etui z własnym nadrukiem?! - współpraca z Trendmania.pl


Internet jest dziwnym miejscem. Można w nim znaleźć różne nietypowe rzeczy. Jedną z nich są obudowy na telefon oferowane przez firmę Trendmania.pl
W ich asortymencie znajduje się ponad 1000 wzorów, jednak istnieje możliwość zamówienia case'a z własnym nadrukiem (KLIK)


Obudowy dostępne są na ponad 90 modeli telefonów wybranych spośród 7 marek, m.in. IPhone, Samsung, Sony czy Huawei. Każde etui jest dostępne w dwóch wariantach - z miękkiego i twardego plastiku. 


W ramach współpracy z Trendmania.pl wybrałam sobie etui o jakże wdzięcznej nazwie Blue Wave. Kosztuje tyle, co większość modeli dostępnych w sklepie czyli 39,99. 


Case spełnia wszystkie moje wymogi zapewniające bezpieczeństwo telefonowi - posiada podwyższony brzeg od strony ekranu (przy upadku ekran będzie nienaruszony, a przynajmniej powinien taki być). Jest wykonane solidnie, nadruk jest bardzo dobrej jakości. Moja ogólna ocena to 10/10




Kup na trendmania.pl - warto!


~~~~~~~~~~~~~
W czwartek wraz z przyjaciółką (i prywatnym fotografem w jednej osobie) wybrałam się na Dni Otwarte na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu. Właśnie w tym jakże pięknym mieście powstawał ten post. W kolejnym jednak pokażę Wam panoramę Wrocławia oraz to, jak nie należy zachowywać się w miejscach publicznych. Zapraszam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tej strony. Chętnie przejrzę ich asortyment. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna opcja ;) ja mam już mnóstwo etui, ale po prostu uwielbiam je zmieniać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak zrobić miliony zdjęć etui i telefonu w różnych dziwnych miejscach, bo przecież nikt nas tu nie zna �� pozdrawiam, wspomniany w blogu fotograf

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne etui zamawiałam kilka razy z tej firmy pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie otworzyłam ich stronkę tak wiosenne porządki również z telefonem trzeba zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obudowy z płynem są fajne, podoba mi się, że w ofercie są też miękkie etui, bo takie najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje piękne miasto ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuper! Muszę koniecznie sobie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mają świetny asortyment, na pewno się na coś skuszę!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne mają case ale szkoda że nie mają na mój telefon :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią na pewno zajrzę na tą stronę, bo widać, że warto.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK