niedziela, 30 lipca 2017

Nowe etui?! + co u mnie

Za oknem zmienia się pogoda, z kalendarza ubywa kartek. Zmieniają się pory roku, zwyczaje i kanony piękna. Wszystko jest dynamiczne. Dlaczego my nie mielibyśmy tacy być?
Nie no, nie przesadzajmy, nie ma potrzeby ciągłych zmian w sobie. Hmmm, drobna zmiana od czasu do czasu nie zaszkodzi. Może to być etui na telefon - tak jak w moim przypadku.


Wprawdzie to etui jest niebieskie, tak samo jak poprzednie. Jednak tym razem nie są to morskie fale, lecz równie piękna biała mandala. Całość jest bardzo solidnie wykonana, a nadruk wysokiej jakości. Etui wykonane jest z twardego plastiku - zapewnia to większe bezpieczeństwo naszemu telefonowi. Kolejnym plusem jest podwyższony brzeg od strony ekranu, który w razie nieszczęśliwego wypadku uratuje nasz ekran lub szkło.








To etui możecie znaleźć TUTAJ. Jest to jeden z wielu modeli dostępnych w asortymencie sklepu Fe.pl, który wbrew swojej nazwie wcale nie jest "fe". Oprócz etui na telefony oferują również inne efektowne prezenty na różne okazje.





Lipiec upłynął mi pod znakiem obozu żeglarskiego (więcej w następnym poście) i kontuzji kolana. Głównym, najbardziej wyczekiwanym momentem wakacji będzie kilkudniowy wyjazd nad jezioro - wyczekiwany od długiego czasu. Na nowo zaprzyjaźniłam się z opracowywaniem postów na blog oraz z manicurem hybrydowym. Jeśli znajdzie się jakaś chętna dusza to przygotuję tutoriale właśnie z tym związane.

Jak Wam podoba się nowe etui? Co o nim sądzicie? A jak mijają Wasze wakacje?

10 komentarzy:

  1. Ładne to etui i nie oklepane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne etui, podoba mi się :) Ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wzorek, chociaż nie lubię mieć dużo tego do telefonu ale ten bym się skusił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obudowa śliczna,sama mam podobną:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ekstra etui! Bardzo lubię takie wzory <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Obudowa ciekawa, wzór nie oczywisty, z ciekawością przeczytam tutorial lub obejrzę filmik o robieniu paznokci hybrydowych. Zapraszam na mój blog->http://ludzkie-doswiadczenia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się to etui - nie w moim stylu kompletnie, ale o gustach i guścikach się nie rozmawia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne etui, w sam raz na wakacje :) Chyba będę wpadać co raz częściej :)

    https://rudyszalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK