poniedziałek, 22 maja 2017

Jedna chwila...

"Mama mawiała, że ludzie dzielą się na tych, których się spotyka i poznaje i tych, których się spotyka i już zna" ~ Colleen Hoover

Jedno spotkanie, jedna krótka chwila, mały gest i spojrzenie w oczy. Od tego wszystko się zaczyna. Poznajesz kogoś, a wydaje ci się, że znasz tę osobę od lat. Wiesz, że nie chcesz już nikogo innego w swoim życiu: nie chcesz innych ramion, w które będziesz mógł uciec, ani innych oczu, w których możesz utonąć.

Przypadek 1 na 10000, jak wygrana na loterii. Tak samo szczęśliwy.






Przeznaczenie?
Przypadek?
Efekt motyla? 
Nie wie nikt.

6 komentarzy:

  1. Śliczna bluzka, idealna na gorące dni :) Na pewno pasuje do wielu stylizacji
    Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta bluzeczka bardzo mi się podoba :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka. Bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i bluzeczka! Super! Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzeczka, teraz takie są bardzo modne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie tego typu bluzki :) bardzo dobrze na Tobie lezy :)


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za skomentowanie!
Każdy komentarz prowadzi do lepszego bloga oraz jest dużą motywacją!

O mnie

19 yo / Bolesławiec / Poland

Jestem tutaj

     INSTAGRAM
   
GOOGLE+
 
FACEBOOK

Etykiety